Da!

joi, august 31, 2006

Blogger mi-s, f***m-as!

mi s-a intamplat si mie, iata. de azi se cheama ca-s blogger. nu stiu exact cum se procedeaza, nu stiu exact ce vrea lumea sa vada (de citit, vorba bancului, nici nu se pune problema) nu stiu care e granita dintre auto limbi-in-cur si auto-promovare - fiind vorba de un blog "de companie".
stiu doar ca lumea stie despre agentia asta doar ce vor altii sa se stie, pentru ca noua ne-a putzit rau PR-ul asa ca nici nu prea l-am facut decat cand au insistat altii (clientii) sa ni-l facem. plus PR-ul "de contra" facut de unii competitori pe care ni l-am furat in gingii nasol din 2003 incoace.
asa ca, personal, pe blogozaurul asta am sa ma ocup mai mult exact de ce am impresia ca lumea ar vrea sa afle despre noi dar nu-i lasa "template"-ul interviurilor care ni se iau in gazetele "de specialitate". nu-ti poti face o parere despre o agentie strangand maini la prezentari, privind slide-uri la "cridenshaluri", vizitand birouri si vazand - surpriza! - monitoare, scaune si tastaturi. tot ce pot spera este ca blog-ul asta sa ne faca, in timp, mai 3D decat suntem actualmente in mintea oamenilor.

serban

Un comentariu:

adrian chiuhan spunea...

bine vorbesti! macar voi - singura agentie romaneasca - care si-a scos capu de sub plapuma, spuneti lucrurilor pe nume.ca prea multe etichete va fac sa fitzi ca ceilalti. da-i bataie.