Da!

vineri, decembrie 01, 2006

Asteptand 1 dec....

Dimineata....Ma trezesc, cainele se intinde in locul meu. Ma priveste cu ochii somnorosi, intrebandu-ma de ce asa devreme. Nu-i pot raspunde si ma indrept spre toaleta. Intind mana inca plina de somn spre pasta de dinti. Imi dau cu apa rece pe fata, atat cat sa nu ma trezesc. Ma intorc in camera. Cainele e cu toate cele 4 picioare in sus, pe spate, cu capul intors spre mine, avand un zambet tamp pe fata. Ma imbrac, trag caciula pe cap, rucsacul in spate si ma indrept spre metrou.
Cobor scarile rulante. Bag mana in buzunar, un tic ciudat, si imi dau seama ca mi-am uitat mobilu' acasa. Disperare pentru o secunda, ochii imi ingheta bulbucati. Dar nu-i nimic, nu prea are cine sa ma sune astazi. Asa ca nu ma intorc spre casa. Hew! Ce bine, ca nu intarzii la munca.
Ajung la peron. Metroul vine. Urc. Ma proptesc cu umarul drept de usa. Castile pe urechi, continui sa dorm. Cocorosie imi picteaza somnul.
Cobor la a treia. Ma indrept spre scari: surprize, surprize. In loc sa fiu la Aviatori, ma aflu la Brancoveanu. Ce p$#% mea, trebuia sa fiu la Aviatori - adica daca m-am imbarcat la Universitate, numar 3 si ajung la Aviatori. Si eu sunt la Brancoveanu. Dar imi amintesc. M-am afisat la peronul opus. Deci pana la urma voi intarzia la cooperativa. F^*&!!
Ajung la Aviatori. O tai pe la Teheran, trec de Monet, cobor prin parc. Urca in lift, intru la uzina. Ma grabesc spre birou, dar imi dau seama ca e cam gol prin jur. Sa fi ajuns primul!? Deschid compu', ma uit la ceas, e totusi 11 ora...Hm! Si ochii imi fug putin mai spre stanga...1 dec 2006....O panoplie de injuraturi mi se revarsa in viu grai.........
Un miros de mosc amestecat cu peste stricat imi trezeste simturile: cainele , in fund langa capul meu, ma priveste cu limba atarnand, asteptand parca sa vomite...ceva imi spune ca astazi nu e 1 dec...

Niciun comentariu: