Da!

marți, mai 08, 2007

A bodycopy en plusieurs langues pentru un new project.

Atat din cauza ca la angajare se cer mai multe limbi (vai ce amuzant sunt) straine, cat si din cauza ca asa a ajuns tanarul din zilele noastre sa vorbeasca. A fost un pitch, dupa care Craciun a sarit in schema si le-a scris. Craciun, copywriterul, nu mosul. Tavi a actionat si el cu mouse-ul. Dupa care, ne-au dat cu ele in cap. Dupa care am ajuns la teste ca sa vedem cine are dreptate.
Nimeni n-a avut dreptate sau amandoi am avut dreptate, depinde cum privim problema. Le-am refacut, acum sunt sus – am vazut unele mari langa ASE. Parca totusi sunt mai spalate ca alte campanii de recrutare pentru multinationale (Genpact fiind un offspring din General Electric) Asta, ca sa ne dam si noua cateva limbi.

10 comentarii:

Anonim spunea...

le-am remarcat on the street and i liked them mucho.
bravo.

Anonim spunea...

le-am vazut cind stateam pe terasa la pizzzahut la ase novotel. mi sau parut deranjante. cine sloboz vorbeste glossolalia aia? sau esperanto ala de birou? mi se par trase de par, nu mi-au placut, ma deranjeaza, ma enerveaza, sint false. cineva de la voi a trait cu impresia ca elevii de la facultate pun botul la orice glumita. duh, chiar m-au enervat mult.

Alexandra spunea...

Am reusit sa enervam un anonim.

Anonim spunea...

numa ca s-au mai facut pe ideea asta si daca imi aduc bine aminte la hvb banca pt. locuinte nu???? ce-i drept acu vre-o 2 anisori.

Anonim spunea...

repet s-au mai facut odata pe aceiasi idee la hvb banca pt. locuinte.

Anonim spunea...

chestia nu e noua si s-a mai facut odata la hvb banca
pt. locuinte daca imi aduc eu bine aminte!!!

Alexandra spunea...

"s-au mai facut odata aceiasi idee"?

Io unu am lucrat la anuntul pentru hvbbptl si nu cred ca-i aceeasi idee.
Dar tu esti liber sa crezi ce vrei asa cum esti liber si sa fii un anonim nervos.

Nu-ti raspund sa te contrazic, iti raspund ca sa te simti bagat in seama.

Anonim spunea...

vezi ca eu sint primul anonim (ca n-am blog pe net sa dai cu mouseul in identitatea mea), nu ma confunda cu anonimul nr 2. atentie, mare atentie. dar, ca intre domni poligloti, ma numesc andrei muresan. enchante?

ps: reclama e stupida si umorul ei e babilonic (citeste imprastiat)

Anonim spunea...

poti sa-ti treci numele si daca nu ai blog

Anonim spunea...

Ce de pareri.

Eu ca om care n-a mai iesit foarte mult prin casa decurand le-am vazut atunci cand au trecut pe la noi prin scoala cu o prezentare. Am tot flyerul in mapa si mi s-a parut oarecum fresh ideea mai ales ca era vorba de Genpact. Ma intrebam cine e in spatele ei...parerile (intr-o sala de 100 de oameni) n-au fost atat de brutale ca anonimul sau anonimii de mai devreme, poate doar un misto in genul "e cool sa scrii asa si pe mess frate" dar altfel simpatica executia (in total)