Da!

miercuri, mai 30, 2007

In premiera absoluta

Special pentru spectatorii nostri, in direct, in exclusivitate si mai ales in premiera mondiala absoluta, prezentam in cele ce urmeaza primele reclame semnate UniCredit Tiriac Bank.

Campania anunta simplu si direct faptul ca HVB Tiriac Bank si UniCredit Romania au devenit, impreuna, UniCredit Tiriac Bank. Pentru asta am facut cateva animatii la fel de simple ca mesajul pe care il transmit si am obtinut acordul clientului sa le punem pe blog cu aproape o saptamana inainte de "lansarea oficiala".

Avem una mai linistita:



Una mai nelinistita:



Si mai urmeaza.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Îmi place a doua, foarte simpatică!

Unknown spunea...

se poate opri sunetul pe site-ul UniCredit? Eu am impresia ca nu. Pacat, strica tot farmecul bannerului.

Anonim spunea...

Ma mir ca "bancherii" vi le-au acceptat. Merg...