Da!

marți, iunie 12, 2007

Acesta va fi un articol scurt.

Prietena mea lucreaza ca profesoara de germana. Pentru a umple timpul liber, are grija de copiii unor expati innebuniti de mobila Ikea: mai aduce niste bani in casa.
Expatii traiesc in Cotroceni. Nu as fi inceput sa scriu acest articol daca nu m-ar fi atras raiul pe care ea mi l-a descris ca existand acolo. La nici doar trei centimetri de pamant Dumnezeu a zamislit intreaga seva terestra: cacati de caine, fecale de om, secretii vaginale animaliere, vome, avortoni, urina de ambele sexe si genuri, baloane pline cu “gius”masculin. Daca tot avem legi pe care nimeni nu le respecta, ce mai pot comenta pe tema bunului simt?
Vara a venit. Si soarele arde, unii ar spune ca mai tare decat anul trecut. Sa ne bucuram domnii mei de paradisul creat cu atata sarg. S-ar putea sa fie pentru ultima data.
Sper ca nu m-am lungit prea mult.

4 comentarii:

Anonim spunea...

ba?! adica?!

Craciun spunea...

Adica nu inteleg de ce niste oameni, care ar avea resursele necesare pentru a se apleca si a strange gunoiul lasat de ei sau de iubitele lor animale, nu o fac.

Anonim spunea...

de acord, dar de ce n-o spui si mai scurt, asa cum ne amenintai in titlu?

Craciun spunea...

Ca sa-ti raspund la intrebare:
1. Nu cred ca articolul este lung, iti ia un minut jumate sa-l citesti.
2. Daca as fi emis un articol la fel ca si raspunsul care ti l-am dat mai sus, nu ar mai fi avut dramatismul si gustul abjectiei necesar pentru a intelege. Nu am vrut decat sa creez imaginea unui miros sau gust pe care l-am inteles si eu din ceea ce mi s-a povestit.