Da!

luni, februarie 18, 2008

Si xeroxul nostru de la birou functioneaza tot cu A4.

Audi acum:



Noi, cu ceva timp in urma, pentru Mercedes-Benz:

9 comentarii:

radu ionescu spunea...

guys, care e asemanarea intre cele doua? ca sunt pe gri? :)

come on, n-o dati in leoburnetisme :)

un fan head neimplicat.

zece pareri spunea...

Io ma gandeam ca asemanarea ar putea consta in faptul ca si Audi si Mertz au dat 10 masini la 10 oameni sa le testeze si sa-si spuna parerea, dupa care au facut din asta o campanie.

Poate am exagerat putin cu xeroxul, dar "coincidenta" exista. Dincolo de gri.

radu ionescu spunea...

faptul ca in sfarsit campaniile pe auto intra in normal si folosesc recenzii reale in loc de "curbele hayonului sunt o continuare fireasca a linearitatii designului"-type-of-bullshit nu e inventia nici a Head, nici a CJ.

daca rationamentul ar sta in picioare si cineva la CJ ar fi zis: uite ce campanie misto la mertz, hai sa dam copy-paste, era fff simplu sa foloseasca 13 testeri. Sau 9. Sau 1024.

10 e o cifra rotunda insa, probabil de-asta ati ales-o si voi la prima campanie pe gri.

o parere.

still fan head / back to work.

zece pareri spunea...

Mi se pare o parere cinstita.

O sa mai cer noua.

de la head spunea...

N-am vrut sa acuzam.
Am vrut sa aratam.

Are dreptate Radu. E mai bine decat rau.

andreichirica spunea...

3xista totusi o diferenta: unii e oameni, unii e blogheri. :)

Oricum, imi placu' faza cu xeroxu' ;)

Radu, nu stiu ce reviste auto ai citit, dar defineste normalitatea? Normalitatea nu e oare deja fumata daca se aplica intr-o campanie? Eu unul nu as vrea o campanie normala :)

ma opresc aici

i'm a lurzer baby spunea...

O alta inovatie a celor de la Audi e ca ii dau si lui Radu sa conduca un A4. Mercedes nu i-a dat.

radu ionescu spunea...

haha, da, lurzer, asta ma motiveaza :)

iti dai seama, am prins doar una din doua ocazii unice in viata - cine mi-ar fi dat mie vreo masina in drive-test altfel?

cica daca te duci direct la showroom nu iti dau, tre sa treci prin agentie.

iann spunea...

nu cred ca o agentie poate sa detina monopolul unei idei. campania lor mi se pare mai vizibila insa ramane de vazut daca au urmarit si un feedback in vanzari.
fan head also