Da!

joi, mai 28, 2009

“Ze Buchs” @ Ark



Vecinii din RePly s-au gandit ca ar fi o idee buna sa dam o a doua viata micii expozitii de “carte frumoasa” germana care vietuise un pic la Goethe Institut. Mai ales ca nu fusese extraordinar de promovata iar “interesatii” de obicei lucreaza la orele cand se verniseaza. Zis si facut, mailuri la prietenii posibil interesati, etc. O treaba low-key dar simpatica.



Evident, textura si taietura nu reies din poze, asa ca data viitoare, better be there. Si niste poze care, evident, nu fac dreptate exponatelor – o carte de poezii cu meniuri “interactive”, un fel de portfolio over-size al unui grafician fals-naiv, o editie de Brehm cu o extraordinara organizare a informatiei si cireasa de pe tort, o carte prezentand colectia de ambalaje de portocale a unui nebun, avand supracoperta, evident, chiar din foita de ambalaj de portocale.





Un comentariu:

Felicia spunea...

am lucrat o vara la o editura acum cativa ani (nu spui care, ca e mare si, la momentul ala, era si profitabila) si tare am oftat cand am vazut cartile astea de la expozitie.
taaare frumoase...

nu cred ca editurile de la noi sunt chiar asa de sarace incat sa nu-si permita sa scoata carti mai de doamne-ajuta. cei de-acolo merg la targuri pe-afara, deci stiu si ele ce fac altii, dar tot timpul se scuza ca ei nu-si pot permite. eu ii suspectez ca nici macar nu incearca mai mult. ufff, mi-e ciuda ca suntem asa incuiati...

deci, desi amara pentru mine intr-un fel, am apreciat foarte tare initiativa vecinilor vostri. e bine sa ai o prietena la ark care sa te-anunte cand se mai intampla chestii misto pe-acolo.
mersi, pisi :-)

expozitia m-a facut sa cred ca si pe altii ii deranjeaza ca avem carti banale sau de-a dreptul prost facute si tiparite in librarii. macar atat...