Da!

joi, iunie 18, 2009

"Puttnam On Advertising".

Celebrul producator de filme a inceput ca account exec la Collett Dickenson Pearce - dar nu despre asta e vorba aici. La un moment dat a editat defuncta dar oarecum celebra revista London Life si in aceasta calitate a fost intervievat in ultimul numar din Creative Review. Vorbind despre greutatile intampinate cu aceasta ocazie Puttnam spunea ca - spre deosebire de cum lucrau ei la LL - "In advertising you spend what you need in order to get the best result". Moment in care incepem sa ne intrebam cam ce facem noi in Romania, de atata vreme, pentru ca advertising n-ar prea fi, conform lui Puttnam. Aici, rareori ii pasa cuiva sa "get the best result", motiv pentru care si mai rareori "you spend what you need". Cred ca noi lucram azi pentru multinationale cam cum lucrau ei pe vremuri pentru 'fun projects'.

3 comentarii:

Stefan spunea...

Amin.

Anca spunea...

De curand pomeneam de afacerea brand-ului turismului. Acu aflam de minunea doamnei De-Doua-Ori-Mai-Tanara-De-10-Ori-Mai-Unsa-Cu-Rahat. Alte agentii, nu dam nume, mulg de zor la electorale. Oamenii aia nu mai au nici un interes sa se sfarme prea tare si cata vreme astia strica piata, nu stiu ce povestim noi despre eficienta, investitii pana cand iese bine etc. Cat despre multinationale, ne-au prins bine oarecumva la inceputuri, cand pe-aici nu prea se stia care-i treaba cu publicitatea, insa la ora asta ar trebui sa fim destul de marisori incat sa lungim lista agentiilor independente – dar cu conditia sa fie indepedente si de politica. Nici in US, nici pr’etenii nostri din Londra nu am auzit sa povesteasca despre vreo legatura intre politica si publicitate. Si n-am intrebat pe oricine. Uite de-asta suntem tot sub nivelul solului. Cei care nu pot, nu e nevoie sa poata, ca storc destul din politicieni, iar cei care ar putea trag ponoasele. (By the way, asteptam o reactie vocala din partea publicitarilor la afacerea doamnei Ridzi –- nime’ nimic. Nici in cazul Udrea - Felix Tataru, ca doar nu ne punem prost cu IAAu’, nu? Atunci… bine.)

Anca spunea...

UPDATE: Victor Ciutacu cere o parere publicitarilor:

http://www.ciutacu.ro/articol/de-ce-sperie-dezvaluirile-despre-ridzi/

M-as bucura nespus sa si existe o parere...