Da!

miercuri, noiembrie 04, 2009

Saptamana trecuta…

…am auzit primele “Jingle Bells” din anul asta. Adica inca inainte de Halloween. Nou record national? Tot saptamana trecuta l-am vazut pe Patapievici la OTV. Cine zicea ca e o televiziune “sub-culturala”? Si tot saptamana trecuta mi-am dat seama ca a inceput prabusirea uneia din industriile noastre “conexe”. Cea a cercetarii de piata, care pentru banii electorali a acceptat sa-si faca un spectaculos harakiri in public. De acum inainte, de ce as mai crede vreuna din cifrele dintr-un raport de cercetare facut pentru vreunul din clientii nostri? De ce as mai crede ca acela care fura azi un bou maine nu va continua sa fure macar un ou?

Serban

5 comentarii:

Anonim spunea...

F. buna observatie.

Anonim spunea...

Sub protectia anonimatului pot spune ca stiu cum a iesit Winston cea mai vanduta tigare la summer campaigh 2008. Conform Nielsen.

Anonim spunea...

oprescu ne-a si spus live pe TV cat se cere pe 1% in plus la "sondaj prezidential": 4000 euro. modic, de vara, convenabil, accesibil.

Anonim spunea...

iar eu, tot sub protectia anonimatului va zic inca una tare: sunt agentii care duc clientii la acelasi si aceleasi companii de research, pentru ca au acolo treaba pre-aranjata.

la fel si cu unii consultanti, care isi recomanda clientilor anumite firme de cercetare, unde invarabil ies bine cei care cotizeaza consultantilor. si prost cei care nu dau din urechi. cat imi place meseria asta!

cainele ne-andaluz spunea...

ne-ai facut extrem de curiosi: cum a iesit winston top of the pops in 2008? asta pentru ca esti sub protectia anonimatului.