Da!

marți, septembrie 28, 2010

Bine ca esti tu destept

Acum vreo doi am zis sa crapam un pic mai tare usa de la agentie, ca sa cunoastem si lume din domenii cu care suntem usor relationati sau chiar deloc. Tema vorbitorilor a fost mai degraba la liber, am invitat ce ni s-a parut ca merita auzit. Si nici macar. N-am avut vreo metoda. N-am avut motive sa-l invitam pe Sergiu Floroaia sa ne zica de stand-up comedy si nici pe Doru Costea sa ne vorbeasca despre viata, cu voce mica, parinteste, ca la un seminar la anu' intai, teologie.







Cu alte cuvinte, n-am stiut ce-am vrut exact si nici nu vrem sa ajungem la vreun casting elaborat de invitati. De-aici si brief-ul pentru o identitate accordingly, care a ajuns la Dragos cu niste timp in urma.



Propunerile au fost facute sticker si din ele am ales-o cu manuta a vreo 50 de "clienti" (agentie, prieteni, ba chiar si clienti vero) pe cea care se pare ca functioneaza. Destul de frustrant pentru art, care era mai degraba pe alta versiune, dar cum nu exista politici nici pe partea de corporate, probabil ca pe urmatoarele materiale o sa-l faca pe desteptu' si o sa aleaga ce-i place.


Urmatorul invitat e "pila" de-a Bogdanei. Iar pentru jumatatea de ora cu public, Bogdana o sa crape usa si mai tare, sa mai intre si musafiri, nu doar lume din agentie. Cum s-ar zice, follow Bogdana on Facebook. Ca pe-acolo zicea ca o sa rupa bilete.

2 comentarii:

Marius Zaharia (Adobe) spunea...

Stimabili domni,

Intrevederile astea sunt la liber sau "pe spranceana"? Acceptati si oaspeti de la corporatii? (Adobe, cum ar veni).

Sa auzim numa' de bine! :)

Anonim spunea...

Stimate domn de la Adobe :D
intrevederile sunt "pe spranceana" in speta avem 5 locuri de dat la extern. Normal v-am ruga sa stati pe faza si sa ne urmariti pe Facebook ca acolo anuntam cand se deschide goana dupa cele cinci locuri DAAAAR special ptr dvs ca sunteti primul care intrebati, locul numarul 1 din cele 5 va este adjudecat hors concurs pentru entuziasm. Va rugam asadar sa ne dati un mail la office la headvertising punct ro ca sa ne conectam direct ptr detalii. Si e pe bune raspunsul chiar daca apare anonim, intampinam niste chestii/probleme/issues cu blogul in orele astea ..