Da!

miercuri, iunie 22, 2011

Noua Diana este Diana.

Cum Diana C. a sucombat chemarii unei mai vechi iubiri, ne-am vazut siliti sa o introducem in schema pe Diana F. Planul nostru e simplu – cum unii clienti sunt sensibili la schimbarea “accountului”, ne-am gandit sa incercam sa ii facem sa nici nu simta asta.


Astfel, am ales pe cineva care sa aiba cam aceeasi varsta, aproximativ aceeasi greutate si, absolut obligatoriu, fix acelasi nume. Cum adresele de e-mail la noi sunt de tip prenume@headvertising.ro, fostii clienti ai Dianei risca ca nici macar sa nu remarce o vreme indelungata ca au un nou project manager pe contul lor. Si dupa aia o sa indrugam ceva gen “i-am dat Dianei prima de Rusalii o operatie estetica si asta e ce a decis sa faca cu fata ei”. Sau ceva pe aici.

PS: “F.” vine de la Focea. Prilej de nenumarate glume proaste in viitoarele noastre retreat-uri. Sau, chiar, de ce sa asteptam pana atunci?

4 comentarii:

Diana C. spunea...

LIKE!

Anonim spunea...

stati sa va spun eu ce spaima am tras.

am primit de la Diana C. mail ca pleaca de la Head.

in semnatura vad Diana Focea.

wow! am zis ca s-a maritat Diana C. machedoneste, cu ajutor de la parinti.

bine ca n-a fost asa.


raposatul mandificator

managementul crizat spunea...

si ce-avea ma, daca se marita machedoneste? de ce "bine ca n-a fost asa"? pentru ca asta inseamna ca e inca libera? si ca toata vremea cat ai fost la noi de fapt ai balit la dansa?

Anonim spunea...

parinteste ma gandeam la fata... o vezi tu ca da in cadru aici?

http://www.youtube.com/watch?v=C2nDNOu69Ps&feature=related