Da!

miercuri, noiembrie 30, 2011

Daca stiam ca e suficient sa inscrii...

E, glumim si noi, dar a fost o surpriza placuta sa vedem ca am castigat la Internetics chiar de la prima participare. Se pare ca jena noastra in fata confratilor "specializati" si "nisati" n-a fost chiar atat de justificata. Am inscris "in trei" - asa cum si lucrasem - impreuna cu Discovery si H Media la sectiunea Campanii Interactive si am castigat cu "Oricine Poate Fi Erou" (code-name intern "DiscoHeroesII") Asta la categoria "Artă, cultură, media şi divertisment"; cum arta nu prea poate fi ce-am facut noi (si nici cultura) probabil ca e vorba de "media".


Dar iaca belea: doi dintre "stalpii campaniei", adica Iulian Barbulescu si Diana Caracota intre timp ara ogorul altor companii. Noroc ca au venit la gala si astfel i-am tras pe ambii in poza impreuna cu onor clientul (despot luminat in cazul acestei actiuni) si cu "fetele de la hashtetepul" (cum se numea pana nu demult H Media) Ar fi meritat si Platon in poza asta, la cat a tras saracu', dar era la un shoot de noapte. Platon - art directorul, nu Platon-filosoful. Filosof am avut in agentie dar il chema Ciprian.


Ruxandra s-a dus acasa si cu trofeul pentru Shark Week, in care am avut si noi o manuta bagata, dar parca nu chiar atat de adanc cat sa claim-uim "ownership".


Dar de fapt acest post e din cauza de after-party-ul Internetics. Unde atat de multa lume si-a marturisit mahnirea de a vedea Dog the Blog lasat in paragina incat - vrand-nevrand - constatand ca avem atat de multi fani (aproape la propriu) frustrati, am decis sa-l resuscitam. Dovada, aceasta prima postare "post-catalepsie".

4 comentarii:

premiile ador spunea...

deci barbulescu a avut simbrie mica la voi, d-aia s-a angajat dupa nici citeva luni la alt stapin?

barbulescu spunea...

multumim, Serban! :D ce bine am iesit in poze :)) la mai multe si la anul!

tigara electronica spunea...

sincere felicitari :)

Papusa M spunea...

La urmatoarea editie poate ca cei de pe urma vor fi cei dintai