Da!

luni, februarie 27, 2012

E OK, puteti veni.

Cautand noi un account - din cauza ca ne trebuie, normal - am constatat urmatoarele (citez din cineva de la noi, de la client service): "Vorbind cu altcineva sa-ntreb daca stie vreun om potrivit pentru CS & new biz, m-a sunat sa-mi spuna ca-ntreband in stanga/dreapta i s-a spus: nu vreau ma sa merg la aia care au facut spotu' cu mortu' . Se pare ca-n piata lumea vorbeste ca noi le-am dat ideea ca sa le luam banii, si acum zicem ca nu l-am facut noi. Apropo, voi stiti cine l-a facut?"

Pe aceasta cale vrem sa subliniem ca am prefera totusi sa angajam un "CS/new biz" cu simtul umorului si cu suficienta putere de perceptie. Unul care sa se amuze de echivocul creat de noi ulterior revelatiei idioate a d-lui Iulian de la AdPlayers. Unul care sa isi dea seama ca si in criza crizei crizelor ne-ar fi foarte greu, spre imposibil, sa facem asa ceva. Ca sa fi facut noi "Profi" ne-ar trebui ceva ce din fericire - sau nefericire - inca nu avem. Cu toate astea, nu-i regretam pe cei care s-au declarat neinteresati de Head - noi cautam oameni cu fler, pentru ca pozitia implica si "new business". Crezandu-l pe dl. Iulian dansii tocmai ne-au demonstrat ca nu il au. Totusi, in cazul absurd in care absolut toti oamenii disponibili ar fi complet lipsiti de discernamant, uite, scriem acum negru pe alb: "nu noi am facut spotul Profi". E mai bine asa?

2 comentarii:

Iulian spunea...

Ați dat cu piciorul șansei de a vă revendica un posibil al doilea "laser, frate!" :))
Iulian de la AdPlayers dă, nu bagă și-n traistă.

PS: nu sunt acel Iulian de la AdPlayers.

managementul necrizat spunea...

da, dar avem deja in traista din 2000 "le-am dat si lor, ca-i super-oferta"; de altfel avem chiar si "super-oferta"; oricat ar parea de incredibil nimeni nu mai pusese pana atunci "super" langa "oferta". parea ceva deplasat. sa mori de ras.