Da!

marți, noiembrie 27, 2012

"Ai auzit ma, unde lucram?"


Am primit ieri un e-mail de la reputatul domn Corvin Cristian - dansul era vesel nevoie-mare si recunoastem, ne-a inveselit si pe noi. Citam din misiva: "...Nu ma pot abtine sa nu impartasesc cu voi: WAN (World Architecture News) este site-ul de referinta pentru arhitecti si designeri. Headvertising s-a clasat pe locul 3 din 240 de proiecte, cele mai bune worldwide din 2009 pana in 2012. Adica mai tare decat: BBC, AOL, Google & Youtube Super HQ, Red Bull, Ogilvy, BASF, Microsoft, Jigsaw, Diesel, DDB Amsterdam, New York Times,  etc, etc…" Asta la categoria "Workspace Interiors". Ok, acum mai ramane sa si lucram pe masura vastelor noastre interioare premiate. 

Iar aici vedeti proiectele din competitie, care bineinteles ca nu se compara nici pe departe cu palatul nostru de clestar care a prins "podiumul cincinal":



luni, noiembrie 26, 2012

Intrusi flocosi


Da, se pare ca e adevarat ca actorii sunt mai betivi de felul lor; mai jos, monstrul bleg din spotul ING in timpul pre-productiei shoot-ului pentru calendarul ING - precizam ca nici Rafaela si nici Gologan nu s-au atins de alcool in timpul orelor de program.
Iar intre timp nici Ovidiu nu mai e singurul care atipeste la birou.


joi, noiembrie 22, 2012

Cornele, nu fa ceva necugetat!





Debriefare la Millennium Bank. In ciuda a ce exprima figura lui Gologan, avem destul timp la dispozitie pana la prezentare. Altfel, in caz ca au vrut sa ne testeze frica de inaltimi, credem ca am trecut proba - cand aveam sediul in Floreasca eram la etajul 8. Mai mult, faceam degustari de mititei chiar pe acoperis, deci "been there, done that".

miercuri, noiembrie 21, 2012

"Ce fatza de logo ai!"


Una dintre propunerile noastre de identitate pentru o companie care face cursuri de "personal development" si nu numai. Unele erau mai pe brief ("incredere", "competenta", etc.) - asta era insa varianta cea mai frumoasa. Acum, sa vedem ce au sa aleaga. Art-director Ovidiu Lupsa, zis si "scoala de la Cluj".

marți, noiembrie 20, 2012

"Corect, am incercat!"…


…cum ar fi zis Roli Szattler ("art" la noi, circa 2000). Adica n-am luat ING Bank; dar deja probabil ca stiati asta. Acum mai ramane sa intre in scena micul nostru inger pazitor - cel care de obicei ne dovedeste (in timp) ca aproape ori de cate ori nu insfacam curcanul tot raul e spre bine de fapt. 

joi, noiembrie 08, 2012

"Incetul cu incetul se face otetul"


Sau nu - daca va duceti in magazine o sa gasiti si sticle de otet care costa mai putin decat  o sticla de apa plata. Sau da, daca esti un producator responsabil, care il face iar ca pe vremuri, fara sa-l zoreasca din urma cu "chimia". Intalnindu-ne noi cu un asemenea om, i-am facut un brand inspirat direct-direct din produsul lui. Rima din numele marcii e de la Rafaela Beldie, art-direction-ul e al lui Ovidiu Lupsa.



marți, noiembrie 06, 2012

Din unele unghiuri seamana cu Debbie Harry satena



OK, nu si din asta. Oricum, Bianca is in the house (nu Bianca Jagger si nici Bianca Brad - din fericire). Gologan a harponat-o pe scenarista de renume mondial si a inhamat-o recent la carul nostru alegoric. Dansa s-a mai jucat cu publicitatea dar ca “producer”, prin Odyssey & McCann; cum noi n-am avut niciodata postul asta in organigrama, ma tem ca la noi d.ra Bianca va trebui sa scrie. Dar daca a putut sa scrie cate 120 pagini pentru lung metraje, probabil ca jumatatile de pagina pentru spoturi video au sa i se para floare la ureche.

luni, noiembrie 05, 2012

In exclusivitate, ING-ul "intreg-intreg"

Adica montajul cu toate replicile ursului si robotului, as not seen on TV. Din iepure nu ne-a lasat inima sa taiem nimic. Va fi cel mai probabil folosit pentru "video banners", pe net. 

video

"Ati urmarit o productie Smart Film" - dupa cum se si vede mai jos:


vineri, noiembrie 02, 2012

"Old skool jingle-ism"

Dom'le, daca se vrea awareness, atunci sa facem awareness. Si de ce sa facem un cut de 20 secunde, daca putem face unul de 8 sec. gandit special pentru "product mentioning" & facut frecventa?

video

Scooby Doo, dupa un diferend cu Godzilla

joi, noiembrie 01, 2012

"O stiti pe aia cu iepurele, ursul si robotul?"

Iepurele e cretinut, ursul e un moralist sufletist bine-intentionat iar robotul e un realist-utilitarist de tabla (dar numai daca ii aprinde cineva beculetele la timp)

Papusile au fost manevrate de 6 papusari, 5 sub "scena" supra-inaltata exact in acest scop, si unul imbracat in "green screen" deasupra.
La pack-shot am avut cea mai mare concentatie de "picioare pe metru patrat" din istoria recenta a publicitatii romanesti.
Iepurele a rupt inimile tuturor, a distrat clientul in timpii morti ai shoot-ului de 12 ore si e agentat in prezent de SC Headvertising SRL; e deschis la oferte pentru nunti, seriale, defilari de moda si videoclip-uri muzicale. E deschis la orice propunere de colaborare cata vreme implica morcovi suflati cu aur 24K si pungi mari de plastic pline cu teancuri groase de euro prinsi cu "elastec".